2022. június 4., szombat

Kislány ruhácska 18-24 hós - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
A licit tárgya egy új piros kislány ruhácska. Fényes vastagabb pamutvászon. A cimke szerint 18 hós, de szerintem picit nagyobb. Mértem. Jó kis kombinálható ruhácska. Nyáron simán pelussal, de ősszel pulcsival is jó lesz.
Kizárólag kislányom kinőtt ruháit árusítom. Igyekszem jó minőségű fényképeket készíteni. A ruhák szép állapotban vannak, ahol nem ott jelzem. A ruhák használtak, ezért folt, bolyhosodás előfordulhat. Ha észreveszem, jelzem, de sajnos én sem vagyok tévedhetetlen. Kérlek ennek tudatában licitálj! Ha valami elkerülte a figyelmemet, kérlek jelezd! A ruhákat tisztán tettem el, de már egy jó ideje dobozban álltak.  
A termék leütését követően kérlek 2 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot. A vételár beérkezése után legkésőbb másnap feladom a terméket. Foxposttal postázom. Személyes átvételt jelenleg nem tudok biztosítani.  
Folyamatosan töltöm fel a ruhákat. Kérlek nézz körül nálam!

Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2022-06-05 04:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése