2021. december 5., vasárnap

Elektromos Versenypálya 1992-es Nigel Mansell Formula Tyco World Champion 18 ,3m hosszú !!! - Jelenlegi ára: 14 900

Eladóvá vált a képeken látható nagyon ritka távirányítású versenypálya. A játékot kipróbáltam megfelelően működik. Az egész pályát nem építettem összecsak pár elemből egy körpályát, hogy a működését tesztelni tudjam. A pálya alkatrészei sérülés és oxidáció mentesek de az elektromos vezetőit WD-40-nel kell meg tisztitani a hibátlan áram vezetés miatt. Én a beüzemelési karbantartással és összeszereléssel nem kívántam foglalkozni mert véleményem szerint egy teljes nap rá fog menni. Viszont az a vásárló aki szeretne egy ilyen nagyon ritka és nehezen beszerezhető pályához hozzájutni annak ez a feladat nem munka hanem a játék része. Internet segítségével további versenyautókat lehet hozzá beszerezni. A szetthez adok még a képeken is látható egy ugyancsak eredeti Tyco kör számlálót ami nem volt a szetthez adva hanem külön kellet megvásárolni. A versenypálya típusának a működéséről YouTube oldalon találtam videót, megtekinthető : https: //www. youtube. com/watch? v=gg2-1U3JU0Q Minden kérdésre szívesen válaszolok . Személyesen Szegeden lehet átvenni vagy postázom , a nagy méret miatt  csomagautómatában nem tudom küldeni.
Méret: 85x53x12


Jelenlegi ára: 14 900 Ft
Az aukció vége: 2021-12-06 07:17 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése