2019. december 27., péntek

Kismamának való:5 db-ból álló ruhacsomag"S"-es méretben:C&A,Motherhood és egyedi készítésű - Jelenlegi ára: 17 415 Ft

Eladó egy "S"-es méretű kismama ruhacsomag. Tartalma:
1 db Motherhood márkájú farmer derék kismamanadrág, elöl a pocirésznél kék sztreccs pamutanyaggal, elöl gumírozással.
Eladó egy kismama garnitúra elegáns Egyedi Varrattatású kekizöld színű kosztümegyüttes, amelynek a nadrágja hátul gumírozott, alul felhajtókás.
A tunika része vastag vállpántos, kényelmes pamut-sztreccs anyagú.
Az anyagot én vettem hozzá, többnyire ebbe jártam orvoshoz.
Eladó egy fekete színű, alkalmi C&A márkájú kismama deréknadrág.
Elegáns sráfos, a csípőrésznél övet is lehet bele tenni.
Magasított derékréssze rendelkezik, amely nagyon tágul, ill. belső állítási lehetőség is van benne, ahony nő a poci.
Eladó egy fekete színű, Clockhouse C&A márkájú, alkalmi kismama szoknya.
Keresztbe kockás, kettő oldalkötővel, nagyon gumis derékrésszel, térd alá érő modell.
A csomag ára rendkívül jutányos, mert újjonan még 2 db nadrág is alig jön ki az árából, ebben a csomagban meg van 2 db C&A-s is ! Az egyedi varrattatás sem olcsó, de szerettem volna egy elegáns kivitelűt, de mégis akár hétköznap is viselhető kosztümegyüttest, mivel az üzletekben nem találtam , így varratattam. Ennek a ruhadarabnak a tunika részén oldalt van néhány pötty, de már nem tudom mitől.
Nem agyonhasznált ruhák, nagyon vigyáztam rájuk ill. nem lehet "elhasználni" őket néhány hónap alatt.
Ha bármilyen mérettel kapcsolatos mérés kell cm-ben írjanak és pontosan lemérem.
A fényképen látható farmer kantáros kismama nadrág külön el lett adva, így nem képezi a csomag tartalmát !
A kismama ruhák együtt, de külön-külön is megvehetők !
Kérésre szívesen küldök még fotókat !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne írjon nekem, mert máshol is hirdetem a kismama ruhacsomagot !  Köszönöm.
A vételár az 5 db-ra vonatkozik és tartalmazza önnek a  házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 17 415 Ft
Az aukció vége: 2020-01-17 07:59 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése